Všeobecné obchodné podmienky

I. Všeobecné obchodné podmienky IMPRESSION interier, s.r.o.

  1. Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti medzi firmou IMPRESSION interier s.r.o. so sídlom Rudohorská 33, 97411 Banská Bystrica, IČO: 46820027, zapísanou v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica odd.: SRO, vl.č.:22864/S (ďalej len „zhotoviteľ“) a druhou zmluvnou stranou ako objednávateľom (ďalej len „kupujúci“).
  2. Kupujúci, ktorým je fyzická, alebo právnická osoba je povinný oboznámiť sa s týmito obchodnými podmienkami pred uzavretím kúpnej zmluvy.
  3. Obchodné podmienky sú platné pre všetky zmluvné vzťahy vzniknuté medzi predávajúcim a kupujúcim na základe objednávky, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak v zmluve o dielo.

II. Cenová ponuka, objednávka a uzavretie zmluvy

  1. Kupujúci obdrží pred uzatvorením objednávky cenovú ponuku, ktorá je nezáväzná až do jej potvrdenia zo strany kupujúceho, kedy sa považuje za prijatú a právne záväznú.
  2. Objednávka musí obsahovať presnú špecifikáciu tovaru, ako aj prípadné ďalšie požiadavky na mieru.
  3. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku v prípade, že nie je možné splniť požiadavky kupujúceho, alebo pri nedostupnosti materiálov.

III. Cena a platobné podmienky

  1. Cena tovaru a služieb je stanovená podľa cien dohodnutých medzi zhotoviteľom a kupujúcim.
  2. Po potvrdení objednávky predávajúci vystaví kupujúcemu zálohovú faktúru vo výške 80%, ktorá musí byť uhradená pred začatím výroby.
  3. Zostatok ceny je splatný maximálne do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a služieb (odovzdaní predmetu objednávky), pokiaľ nie je dohodnuté inak.
  4. Platba môže byť uskutočnená bankovým prevodom, alebo v hotovosti.
  5. V prípade neuhradenia faktúry v lehote splatnosti je zhotoviteľ oprávnený uplatniť si u kupujúceho úroky z omeškania vo výške 0,05 % z neuhradenej sumy za každý deň omeškania.
  6. Vlastnícke právo k dielu prechádza nakupujúceho až momentom úplného uhradenia ceny za predmet objednávky (tzv. výhrada vlastníctva). Do úplného uhradenia predmetu objednávky zo strany kupujúceho tento zostáva majetkom zhotoviteľa.

IV. Dodacie podmienky

  1. Dodacia lehota je závislá od špecifikácie objednávky a dostupnosti materiálov. Zhotoviteľ informuje kupujúceho o predpokladanej lehote dodania pri potvrdení objednávky.
  2. Zhotoviteľ zabezpečuje dodanie predmetu objednávky na vopred dohodnuté miesto určené kupujúcim alebo prostredníctvom osobného odberu.
  3. Kupujúci je povinný zúčastniť sa odovzdania, resp. prevzatia tovaru a služieb. Pokiaľ sa kupujúci nezúčastní odovzdania osobne, je povinný poveriť na svoje zastupovanie inú osobu.
  4. Pri odovzdaní predmetu objednávky bude vyhotovený preberací protokol, v ktorom musia byť uvedené vady, alebo prípadné nedostatky predmetu objednávky. V opačnom prípade zhotoviteľ neručí za prípadné neskoršie vady predmetu objednávky.

V. Dodanie predmetu objednávky 

  1. Ak kupujúci objednáva služby spojené s montážou závesných systémov, aplikáciou závesov, záclon alebo tapiet, zhotoviteľ zabezpečí kvalifikovaných pracovníkov na vykonanie týchto prác.
  2. Montáž a aplikácia sa vykonávajú v dohodnutom termíne a na základe presného špecifikovaného rozmeru a miesta inštalácie.
  3. Kupujúci je povinný pripraviť priestory na odovzdanie predmetu objednávky a zabezpečiť, aby boli všetky prekážky odstránené.
  4. Akékoľvek nutné úpravy a vopred nepredvídateľné práce zo strany zhotoviteľa v priebehu odovzdávania predmetu objednávky, budú konzultované a môžu viesť k dodatočným nákladom.
  5. Kupujúci je povinný vopred oznámiť zhotoviteľovi polohu rozvodov sietí v stenách, na ktorých bude prebiehať montáž a upozorniť ho na iné dôležité okolnosti spojené s odovzdaním predmetu objednávky.
  6. Pri objednávaní závesov je kupujúci povinný oznámiť akékoľvek špecifické požiadavky na závesy, ich prevedenie, riasenie, výšku zavesenia a pod. V opačnom prípade bude dodané štandardné prevedenie a dodatočné požiadavky na úpravu budú zo strany zhotoviteľa dodatočne vyúčtované kupujúcemu.
  7. Kupujúci sa zaväzuje pri objednávaní tapetovania zabezpečiť pripravenosť steny, t.j. stena musí byť suchá, hladká a rovná. V opačnom prípade zhotoviteľ nemôže vykonať tapetovanie, resp. bude potrebné previesť práce nad rámec objednávky, ktoré budú zo strany zhotoviteľa dodatočne vyúčtované kupujúcemu.
  8. Pri objednaní tapiet a tapetovaní je prípustný odpad z tapiet do veľkosti max. 1 rolky.
  9. Zhotoviteľ negarantuje vyhotovenie neviditeľných spojov tapiet, nakoľko finálne vyhotovenie spojov tapiet je ovplyvnené viacerými faktormi (napr. rovnosť steny, svetelné pomery, atď.).
  10. Kupujúci sa zaväzuje zabezpečiť súčinnosť s prípadnými inými zhotoviteľmi v priebehu zhotovovania predmetu objednávky tak, aby nedochádzalo k obmedzovaniu prác vykonávaných zhotoviteľom, resp. k prestojom, ktoré by mali za následok navýšenie ceny.
  11. Približná doba potrebná na zhotovenie predmetu objednávky (montáž, tapetovanie, šitie a iné súvisiace práce) bude zo strany zhotoviteľa vopred oznámená kupujúcemu, pričom však môže byť prekročená vzhľadom na priebeh prác, neočakávaných okolností alebo skrytých vád.
  12. Pokiaľ nie je možné odovzdanie predmetu objednávky zo strany kupujúceho vo vopred dohodnutom čase (nepripravenosť priestoru, prípadne iné dôvody prekážajúce v odovzdaní objednávky), má zhotoviteľ právo požadovať doplatenie objednávky pred samotným odovzdaním predmetu objednávky, rovnako má právo požadovať rozdiel vo vzniknutých nákladoch potrebných na dokončenie odovzdania predmetu objednávky (náklady na skladovanie, zvýšené náklady na práce, akými sú náklady na šitie, tapetovanie, montáže – ak zhotoviteľovi v tejto súvislosti vzniknú).

VI. Vady a záruka za akosť

  1. Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať odovzdanie predmetu objednávky riadne a včas, a to najmä v dohodnutom množstve, akosti, kvalite.
  2. Kupujúci sa zaväzuje dôkladne skontrolovať predmet objednávky v momente jeho odovzdávania a bezodkladne informovať zhotoviteľa o prípadných vadách.
  3. Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet objednávky v čase jeho odovzdania kupujúcemu, ak boli spôsobené porušením jeho povinností.
  4. Zhotoviteľ nebude akceptovať právo kupujúceho z vád predmetu objednávky, ak kupujúci neoznámi zhotoviteľovi tieto vady vo forme písomnej reklamácie, preukázateľne doručenej zhotoviteľovi osobne alebo prostredníctvom pošty:
  • bez zbytočného odkladu po tom, čo ich zistí,
  • bez zbytočného odkladu po tom, čo ich mal zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti pri prehliadke odovzdaného predmetu objednávky,
  • bez zbytočného odkladu po tom, čo mohli byť zistené neskôr pri vynaložení odbornej starostlivosti, najneskôr však do dvoch rokov od odovzdania predmetu objednávky,
  • Záručná doba týkajúca sa diela začína plynúť odovzdaním diela,
  • Kupujúci nemá právo uplatňovať nároky z vád a záruka zaniká v prípade, ak kupujúci bez súhlasu zhotoviteľa urobí sám alebo dá urobiť v priebehu plynutia záručnej doby tretej osobe, či umožní vykonať tretej osobe zmeny, alebo opravy na predmete objednávky.

VII. Záruka a reklamácie

  1. Zhotoviteľ poskytuje záruku na výrobky a služby v súlade s platnými právnymi predpismi a podmienkami špecifikovanými v reklamačnom poriadku.
  2. Reklamácie musia byť uplatnené písomne do 14 dní od zistenia chyby, najneskôr však do uplynutia záručnej doby.
  3. Reklamácie sa nevzťahujú na poškodenia spôsobené neodbornou manipuláciou, montážou inou osobou ako predávajúcim alebo bežným opotrebovaním výrobku.
  4. Zhotoviteľ si vyhradzuje právo na posúdenie reklamovanej vady a rozhodnutie o spôsobe jej riešenia (oprava, výmena, zľava z ceny).

VIII. Ochrana osobných údajov

  1. Zhotoviteľ spracováva osobné údaje kupujúceho v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov a za účelom plnenia predmetu objednávky.
  2. Osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám, s výnimkou prípadov, kedy je to nevyhnutné na splnenie predmetu objednávky (napr. doručovacie služby).

IX. Záverečné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy (cenovej ponuky / objednávky) medzi zhotoviteľom a kupujúcim.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo tieto obchodné podmienky kedykoľvek zmeniť, pričom zmenené podmienky budú platné od momentu ich zverejnenia na webovej stránke alebo od ich doručenia kupujúcemu.
  3. Všetky právne vzťahy, ktoré nie sú týmito podmienkami upravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho a Obchodného zákonníka.

 

Dátum účinnosti: 01. 01. 2023

IMPRESSION interier, s.r.o., Rudohorská 33, 97411 Banská Bystrica,

www.impression-interier.sk

info@impression-interier.sk

Aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepšiu skúsenosť pri používaní našej webovej stránky, používame súbory cookies. Cookies sú malé textové súbory, ktoré sa ukladajú vo vašom zariadení a pomáhajú nám zlepšovať funkčnosť stránky, analyzovať návštevnosť a prispôsobovať obsah vašim potrebám.